ТОВ ФК "Дніпрофінансгруп"

факторингова компанія
  • Головна сторінка
  • Інформація
    • Перелік послуг, що надаються ФК
    • Перелік тарифів
    • Інформація про розмір винагороди фінансової установи у разі, коли вона пропонує фінансові послуги, що надаються іншими фінансовими установами
    • Інформація про правові наслідки та порядок здійснення розрахунків з фізичною особою внаслідок дострокового припинення надання фінансової послуги
    • Інформація про механізм захисту фінансовою установою прав споживачів та порядок урегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання фінансової послуги
    • Інформація про порядок сплати податків і зборів за рахунок фізичної особи в результаті отримання фінансової послуги
    • Інформація про умови надання додаткових фінансових послуг та їх вартість
    • Розкриття інформації в Кредитний реєстр НБУ
  • Для клієнтів
    • Інформація про договори, що укладаються Компанією
    • Порядок взаємодії зі споживачем
    • Механізм захисту прав споживачів фінансових послуг
    • Факторинг
  • Послуги
  • Про компанію
  • Звітність
  • Контакти

Інформація про механізм захисту фінансовою установою прав споживачів та порядок урегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання фінансової послуги

  • Головна
  • /
  • Інформація
  • /
  • Інформація про механізм захисту фінансовою установою прав споживачів та порядок урегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання фінансової послуги
Товариство турбується, щоб права споживачів фінансових послуг були максимально захищені. З цією метою, Товариство інформує Клієнтів, що Товариство у своїй діяльності, дотримується/виконує відповідні вимоги, передбачені чинним законодавством України стосовно захисту прав споживачів, зокрема, але не виключно, Законами України “Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг”, “Про захист прав споживачів”. Закон України «Про захист прав споживачів» регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів. Споживач має право на: [1] 1) захист своїх прав державою; 2) належну якість продукції (послуги) та обслуговування; 3) безпеку продукції (послуги); 4) необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію (послугу), її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця); 5) відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (послуги), відповідно до закону; 6) звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав; 7) об’єднання в громадські організації споживачів (об’єднання споживачів). Споживачі також мають інші права, встановлені законодавством про захист прав споживачів З метою отримання необхідного захисту своїх прав та урегулювання спірних питань (у разі їх виникнення), споживачі фінансових послуг, що надаються Товариством, мають право звертатись безпосередньо до Товариства

Попередня сторінка
Наступна сторінка

ТОВ ФК "Дніпрофінансгруп" факторингова компанія виробництво Swarog studio